torsdag 16 december 2010

Pepparkaks änglar och snöstorm

I tisdags fick jag vara med på lite pepparkaks pyssel hos min kära Noret vän :D Det var riktigt spännande vill jag lova, för hon introducerade mig i att limma ihop pepparkakor med trä lim (de skulle inte ätas!) Nu kan jag inte riktigt uttala mig om hur det fungerade, för de hade inte riktigt torkat när jag åkte hem :P
Men vår ängel blev riktigt snygg, ska se om jag kan få in någon bild på den!

Igår anlände jag hemma, har tagit semester idag pga att det ska bli snöoväder och jag vill gärna undvika att sitta och köra 30 mil i det, anledningen är att jag måste vara hemma, för imorgon ska jag iväg på viktiga saker :D sen så klart längtade jag hem så himla mycket!!

Önskar er en trevlig dag i snön! Ta det lugnt i trafiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar