måndag 4 juli 2011

Helgens aktiviteter

Vipps så är helgen slut, jag valde att köra ner ganska sent igår kväll, vilket jag lovar att jag känner av nu, jag håller på att somna där jag sitter. Men istället fick jag vara själv på vägen och det var svalt ute :)

I lördags var en fest dag med stort F, först dop av lille Jonatan, sen 40 års kalas x 2 och det avslutade vi med en tur på krogen med goda vänner (kanske därför jag är lite trött också hehe). Trevligt var det i alla fall :)

Har varit lite djurfotograf i helgen, Elins lilla Baloo ställde fint upp på att bli fotograferad

Elin med sina fina små kaniner :)

Tova ville inte riktigt vara med på det vi ville, men tillslut fick vi även henne på bild ;)

Min lilla Myzla ville inte heller vara med på bild, men tillslut satt även hos fast på en bild

Avslutningsvis fastnade även mina planteringar på bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar