måndag 7 november 2011

Eget IKEA

God kväll!

Jag lever om ni undrar, här händer grejer. Jag sitter knappt vid en dator längre, vilket i och för sig nog är positivt, men jag måste å andra sidan ta mig tid att sätta mig här och göra mina nya fotoalbum.
Jag hade en super trevlig helg i Göteborg där det var åter träff med kursarna från Luleå :) Nästa år har vi styrt upp att åter träffen ska ske i Sundsvall!

Här hemma har vi nu målat om hela lägenheten, nu väntar vi bara på att tapeterna ska på plats, ska bli skönt att äntligen kunna få sätta upp lite saker på väggarna :)
Å sen har jag ju alla mina kartonger hos mamma och pappa som ska hämtas, det är som ett eget litet IKEA. Det var ett år sedan jag packade ner sakerna och inte kommer jag ihåg vad jag har, så det är ju lite spännande att öppna dem. Jag shoppar helt enkelt hos mamma och pappa, och billigt är det, fast jag har ju köpt dem en gång redan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar