tisdag 30 juni 2009

Grillfest

Idag har varit en alldeles underbar dag, precis som det ska vara när man är ledig och det är sommar. Började dagen med en lång promenad med mamma, sen åkte jag och Emelie till "Berga" för att sola, där grabbarna sedan anslöt till oss.

Sedan var det bara hem och duscha av sig all sanden för att fara till vår lilla grillfest som blev väldigt lyckad och trevlig :) (dock höll vår mästerkock på att elda upp vårt kött!)



En helt nykter kväll för alla (otroligt!) med kubbspel och så tog vi och rostade av den gamla "kurra-gömma-med-dunk", dock något modifierad då vi hade en skadad skotercross åkare med oss som inte kunde springa, vilket innebar att alla skulle gå-snabbt-med-raka-knän.. sedan kan ni ju tänka er resten, såg ut som vi nyligen blivit utsläppt från ett dårhus då vi for runt och lekte! Avslutningen gjordes på stan med en inspektion av kommande gatufesten och deras utbud (här sprack dock nykterheten för vissa), och LILLA jag fick inte komma in i tältet eftersom jag inte tänkt på att ta med mig leg. (här ska tilläggas att alla andra fick komma in utan att de tittade på deras leg.) men jag lyckades tillslut smita in!

Vår laguppställning i kubb, vilka tror ni vann bägge gångerna då! Jo, tjejerna så klart!!

Bara så att ni vet, det är permanentat hår som gäller i sommar ;)



Dags att sova, börjar kl 7! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar