lördag 27 juni 2009

Nytt försök

Dags för ett nytt försök till bloggandet (till Jims lycka!), det återstår bara att se om jag lyckas bättre denna gång :P
Mina uppdateringar har varit med långa mellanrum ibland, eftersom jag inte tycker att de händer speciellt mycket intressant i min vardag. Men sen har jag fått höra av en av mina vänner att han tyckte jag skulle skriva en bok om mitt liv och allt jag är med om. Vad ska jag skriva i den då? undrade jag, det måste bli världens tunnaste bok för så mycket händer väl ändå inte... eller... kanske ska jag nämna min insats som "Mcgyver" efter min skenande Toyota och efter en ännu dummare idé från mig som vi inte ska gå in på här och nu, eller bara det att campa med familjen i en identiskt lik (bajsbrun) husvangn som familjen Andersson i "sunes sommar" som vi gjort.. det är som bäddat för att det ska hända saker! Så kanske att de kan hända saker.. vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar