onsdag 9 mars 2011

Intagit sängen

Har blivit sjuk så nu är det sängen som gäller, högst irriterande att bli sjuk just denna vecka när Jim stannade kvar i Mora och vi får träffa varandra under en veckas tid för en gång skull. Men men inget att göra åt och lite tur att jag hade han för vi valde att åka hem till sundsvall igår, om jag ändå ska ligga sjuk känns det bättre att göra det hemma och Jim kan gå på skolan då, så han fick köra hem oss.
Nu ska jag bota min feber och hals, blää för att ligga i sängen en solig dag. Men ska inte klaga sist jag var sängliggande var för två år sedan så jag kan nog ta det här..

Önskar er andra en trevlig dag, njut av den lilla solen om ni har möjlighet.

3 kommentarer:

  1. Hmm, det är aldrig kul att se solen lysa ute när man ligger nerbäddad och sjuk. Och det är ju då som man som mest vill kunna ta del av solen och känna frisk luft (den känslan tycker jag nästan aldrig slår fel)...Men hoppas du blir frisk snart! Krya på dig vännen! Kramar/Karin

    SvaraRadera
  2. Konstigt, ja jag börjar så för jag trodde nämligen att jag skrev till dig här igår. Men det verkar inte som det fastnade...Så då får jag försöka igen då...Kanske får du två snarlika inlägg om det första skulle dyka upp, haha vem vet...

    Hej! Hmm, jobbigt att vara nerbäddad och sjuk när solen lyser ute. Det är också då som man som mest vill kunna ta del av solen och få frisk luft (den känslan slår nästan aldrig fel) Men hoppas du blir frisk snart vännen! Krya på dig! Kramar /Karin

    SvaraRadera
  3. Hejsan! :)
    Ja, å jag har bara legat sjuk någon dag och tycker det är hemskt..
    Tack så mycket det ska jag göra. Å jag måste få komma på besök hos dig senare och kika in den nya lägenheten :) Grattis till den!

    Vi hörs!

    Kram kram

    SvaraRadera