söndag 27 mars 2011

Kalas, kalas

Igår hade vi kalas hela dagen, vi fick dela upp det hela lite eftersom inte alla får plats att komma samtidigt så vi hade fullt hus hela dagen skulle man kunna säga. Mycket trevligt att få träffa alla :)

Kvällen avslutade vi med en middag i mörker med våra kära vänner eftersom vi var lite sega och earth hour  infallde samtidigt. Eller ja, sedan fick jag göra ett besök på primärvårdsjouren så kvällen var ju inte helt slut efter middagen, där fick de "vända ut och in" på mitt öga, sedan var det bättre och vi avslutade med en film. Det där med ögat vet jag inte vad det var riktigt, gjorde ont hela dagen och under middagen började det göra jäkligt ont, tårarna rann och näsan forsade haha. Nya upplevelser! Troligen var det på grund av min förkylning jag haft..








:)

Kolla in parkeringen av godis påsen mellan dem 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar