onsdag 6 oktober 2010

Halvan här..

Det är inte klokt vad veckan går fort, hinner bara säga måndag så är det torsdag och jag är ledig igen. Jag hinner inte packa upp så ska jag packa ner, jag hinner inte resa hem så ska jag resa tillbaka.. typ så känns det. Halva veckan här och halva veckan där, halva livet där och halva livet här. Det är som att leva två liv, känns konsigt på nå vis. Nu börjar jag få till en hyfsad vardag här med träning och så.. sen hem och leva ett annat liv :) Det som är jobbigast är att jag känner mig verkligen så halv på bägge ställena, det blir liksom aldrig nå rejält eller vad man ska säga, men men det är också ett liv på nå vis..

Igår hade jag en riktigt trevlig kväll med en gamal bekant sen några år (eller vad man nu ska kalla det, japp jag har sådana här) vi har nästan inte alls träffast när jag varit här tidigare, men aldrig försent att återta kontakt, så det var kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar