måndag 25 oktober 2010

Monday..

Igen. Jim åkte hem igår, känns så tomt på en gång. Blev en te stund hos min vän igår i alla fall, så jag behövde inte känna mig helt ensam, trevligt :) Jim och jag for en sväng till Insjön i lördags. Så vad gör man i Insjön då tro?! Jo, man går ju på det "riktiga" Clas Ohlson, känner att jag snart gjort allt här så nu får man ta till de här drastiska sakerna som att vandra runt på Clas Ohlson en lördag.. Men i och för sig så har jag tomteland och leksandsknäckebröds fabrik kvar att besöka, nice:)

Tänk att det närmar sig jul ingen, rackarns vad fort det går. Men vi glömer det för en stund igen och nästa gång man inser det är det bara en vecka kvar :P (så brukar det bli för mig, som en hård smäll i huvudet, kanske jag inte ska glöma det så jag slipper den där smällen..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar