fredag 29 oktober 2010

Inte huvudet på skaft

Då kan det sluta illa.. jag lyckades slå hål i huvudet när jag gick för nära en stolpe idag. Jag genade lite, aj, vad jag slog i.. lite vimmelkantig fortsatte jag bara att gå på eftersom det var en massa folk runt i kring :P Saken var den att jag slog i huvudet i ett sånt där trafikljus för cyklister haha. tack och lov blev det inte så illa, lite ont i huvudet och en sårskorpa bara! :) Inte en massa blod som det kan bli vid sånna olyckor..

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Oj, tur att det gick så bra i.a.f. Hade ju kunnat gå riktigt illa om du kanske haft högre fart eller så...Tur i oturen kan man säga! Du får se upp för Moras oberäkniga stolpar, eller var det i S-vall som det hände? Ha det bra så hörs vi!
    Take care vännen! :)/Karin

    SvaraRadera
  2. haha, precis det var tur jag inte fått upp så hög fart! :P Det var i S-vall det hände, olycksplatsen var skönsberg.. Detsamma!! kram kram

    SvaraRadera