måndag 22 augusti 2011

Alfapet

Här var det dött. Ni får räkna med lite sporadiska inlägg från min sida ett tag just nu tror jag, tiden bara schvissar iväg just nu. Om en månad ska vi vara ute ur lägenheten så det är lite att stå i framöver, sen är det ju inte bara att börja nytt jobb heller. Men jag trivs jätte bra det lilla jag hunnit vara med om på jobbet :)
Måste dessutom ta mig i kragen och plugga lite, för snart bär det av till Mora för lite examination av strokekompetensbevis kursen jag gått :)

Men innan jag avslutar vill jag uppdatera er på att alfapet är det som är inne just nu, haha. I det här hushållet är vi beroende nu.. ladda ner appen Wordfeud och bjud in en vän så förstår ni vad jag menar. Igår kväll blev det även det klassiska alfapetspelet med goda vänner. Mycket trevligt med spel, det måste man göra oftare helt klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar