tisdag 16 augusti 2011

Nytt kapitel i livet..

Igår hade jag min första arbetsdag på Erikshjälpen, tror det kommer bli ett mycket spännande jobb :) Just nu är det kanske lite snurrigt i huvudet, en sak i taget så ska det nog bli bra.
Men det är inte bara det att det är nytt jobb för mig, mitt i allt nu ska vi flytta, hej och hå så blev vår lägenhet såld.. inte riktigt klart för vår del vart vi ska bo och vi ska vara ute om 4 veckor, det låter väl spännande! Efter den här veckan ska det förhoppningsvis vara klart, men nu är det bara till att packa allt pick och pack igen, vilken tur att jag fortfarande lever i en liten resväska.
Snart får jag ett riktigt hem igen om allt går vägen :D jag lääääängtar


I kväll har vi haft surströmmingsskiva hos Jims mormor och morfar, och faktiskt måste vi säga att det blir godare och godare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar