måndag 29 augusti 2011

De tre S:en

Sälj, skänk och släng..

Ska försöka mig på lite uppdatering. Våra försäljningar går minst sagt kanon bra, herregud vad bra blocket är haha. Vi har sålt allt från överkast till tv-bänk. Rätt tänkt där, vi har inga möbler kvar, vi sover t.ex just nu på golvet, har en kartong som tv-bänk och ett litet provisoriskt soffbord.
Vi (eller jag) har dessutom lyckats göra en stor rensning på vinden så en hel del skänktes till Erikshjälpen, samt att jag hittade lite saker som andra som bott i lägenheten före oss lämnat.. ut på blocket med det och så gjorde jag mig lite vinst på det ;)
I morgon går bilen mot soptippen med lasset som ska dit, tyvärr har ju även våra "före-boende-i-lägenheten" lämnat en massa skit rent ut sagt som vi nu måste ta reda på.

Med det här förstår ni kanske att det är stor ut rensning som försigår i det här hushållet. Men jag är så dödligt le på allt som ligger och skräpar så nu ryker det :P (kanske inte alla gånger till Jims glädje, men jag är snäll hihi)

Å till sist gör jag även ett slag för Tradera, har ju provat mina vingar där nu också, å herregud det fungerar ju det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar