fredag 19 november 2010

På hemma plan

Jag blir inte klok, nu är det dags att försöka börja flytta, men jag vet inte vart jag ska börja! Att flytta från en trea där jag bott själv till en etta som jag ska dela med någon annan känns inte lätt vill jag lova (nu undrar ni kanske varför vi inte gör tvärtom, men eftersom jag inte är hemma så blir det så..). För det första har ju Jim redan fyllt sin lägenhet med saker och nu ska jag försöka klämma in mina med ett skohorn. Mitt projekt jag startat nu är att jag vill att vi ska höja upp Jims säng, måste ha förvaring ÖVERALLT och den sängen står direkt på golvet.. sedan måste jag nog inse att jag måste starta affärsrörelse och sälja iväg en hel del saker, sedan ska jag förvara en hel del saker någonstans också..fortsättning följer..

Trevlig fredag på er! Själv ska jag nu ner på stan och träffa min nyfunna vän från Umeå som jag träffade i Mora :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar