lördag 19 februari 2011

Classic Winter Day

Jag trotsade kylan idag och åkte på en liten utflykt till Rättvik idag där de arrangerade Classic Winter Day som är en del av Classic Car Week fast på vintern.. Men mina fötter klarade bara två timmar ute i kylan sen dog de och ville åka hem till värmen. Tycker det är lite orättvist av han där uppe när han bjuder på strålande sol så man bara vill vara ute men sen är det -20 grader kallt så att man inte klarar vara ute så länge.. ologiskt på nå vis, eller hur!? ;) Men solen VÄRMER nu faktiskt :)

Det bjöds i alla fall på motorer i alla dess former på siljans is idag, lättare att räkna upp vilka fordon som inte fanns på plats tror jag.. :)

Isberget vid långbryggan som räddningstjänsten i Rättvik står bakom, lägg märke till den svenska flaggan längst upp ;)

Skotercross med den äldre varianten av skotrar var så klart på schemat


Isracing





Långkalsongrallyt hade ett stopp vid långbryggan, när jag for därifrån mötte jag tror det eller ej en "bil utan tak"..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar