söndag 27 februari 2011

Party

Nu är det dags att gå in i födelsedags perioden, en massa födelsedagar fram över.
Igår firade vi våran Emil med lite party, mycket trevligt att få gå på fest :) Idag var det Jims mamma vi firade :)

För en gångs skull är jag faktiskt kvar hemma en söndag kväll, jag hatar att alltid behöva åka när alla andra ska träffas, så jag ska åka tidigt i morgon bitti, så där en klockan fem.. Får se hur jag klarar det, ett test, men är rädd att jag kommer vara lite trött i morgon kväll.

Bland det bästa med att vara hemma, Jims kockande :)


En av Emils presenter fick en liten make over..



Träffade brosan en liten sväng, "and look at his t-shirt" ;) (Jag gissar att han nu är medlem av Gritzers, fick som aldrig någon helt klar bild om det var så eller inte?! haha)

1 kommentar:

  1. Mathilda Järudd1 mars 2011 kl. 00:14

    Mathilda GILLAR de pimpade flaskorna <3

    SvaraRadera