torsdag 3 februari 2011

Kvällsfika!

Frukost är det allra bästa på dagen, därefter kommer kvällsfikat, en god kopp te och en god smörgås :)

Så nu tänkte jag tipsa om lite gott te, ni får gärna tipsa mig också!
Rött te: Blåbärslunden

Grönt te: Ingefärate
Rött te: Vitchocklad. FAVORIT!!
Grönt te: Lira Lina
 
Svart te: Earl gray

Svart te: Hallon Lakrits. Godare än det kanske låter!!
Svart te: Brunkulla (har tyvärr tappat bort resten av namnet) Har lite julsmak i alla fall
Rött te: Julte
Liten macka va! Den här bakas i Vikarbyn och är väldigt populär här nere, kommer till ica på tisdagar och torsdagar och då är den slut på en gång, idag råkade jag befinna mig på ica en torsdag och tänkte jag måste testa den. Jag fick en mindre chock när jag började veckla upp brödet, shit vad stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar