söndag 8 maj 2011

300 mil senare..

Ja, nu har jag åkt alla mina helger på rad, så som jag gruvade mig och nu är det gjort..300 mil senare, tyvärr även en ekonomi som tagit stryk av dels bensin pengar men sedan den där bötern jag lyckades få jaja inget att göra åt och det finns viktigare saker här i livet :)

Som vanligt är det ganska fullt upp helgerna hemma, så jag gör som tidigare och delar med mig av lite bilder :)

En promenad runt Sidsjön

Jag och Jim hjälpte pappa med lite skräpplockning och på så vis kan man ju säga att vi gjorde moder natur en tjänst också eller hur ;)



Jim med det mest udda fyndet vi gjorde, en rollator
Bio med Jims syskonbarn

Linus konfirmation



Och så slutligen kan jag nu meddela att efter ytterligare tre timmar hos frissan är jag nu åter blond..

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar