tisdag 31 maj 2011

Brr.. mitt i värmen

Det här känns lite konstigt, satt precis ute på balkongen, varmt och skönt. Går in på mitt rum, slår på extra värme element som jag har och tar en filt och sveper in mig i för det kändes kallt. Så nu var jag tvungen att gå ut och kontrollera om det verkligen kändes så där varmt ute, mycket riktigt 25 grader varmt ute och jag fryser ihjäl på mitt rum...

Här om dagen när jag skulle ut och gå tog jag på mig halsduk och vantar för jag var frusen och det kändes så där lite kallt och blåsigt ute. Så kommer jag ut och det är inte alls så kallt som jag trodde.. hm, kanske jag borde klaga på att dom stängt av värmen :P

- - -
Nej, nu ska jag sätta mig framför symaskinen och sy klart mina balkonggrejer, kanske jag blir varm då. Å kanske, kanske att jag ska våga mig på att plantera när jag kommer hem, vet inte om det är dumt eller smart (med tanke på att vi reser bort, kanske dumt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar