lördag 14 maj 2011

Teori och praktik

Nu så, den här sidan har visst legat nere, jag som hade tänkt visa er mina fina bilder jag tog igår, men nu kommer dom! Jag hade tänkt att jag måste ha en reservplan i min karriär, när inte landstingen har råd att anställa folk, så min reservplan är proffsfotograf, japp jag ska bli proffs ;) Men jag har en bit kvar skulle jag gissa.. i alla fall, övning, övning, övning. Så jag tog med min kära pojkvän ut på en promenad efter regnet igår, å jäklar vad en pojkvän är ett bra redskap, speciellt om han har svarta kläder på sig och är nästan två meter lång (då kan han fungera som både bakgrund och stege, alltså något högt att sitta på) :)









Jims bild tagen med iphone

2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder Hanna! Du är bäst! Tulpanerna ser alldesles krispiga och så där riktigt ögonblicksäkta! Du får förstora och göra tavlor av dem! Eller varför inte skriva något fint citat till. Hihi, nu har du kanske en affärsidé!? Och du behöver inte vänta på att bli proffsfotograf du är ju redan det! :) Kram

    SvaraRadera
  2. haha, åh tack så mycket! :)
    Ja, det där med tavlor är något jag funderat på, frågan är bara vart jag ska ha dom.. hm, kanske får bli presenter.. ;)

    Kram kram

    SvaraRadera