onsdag 22 juni 2011

Borta bra med hemma bäst..

Hem, ljuva hem.. Visst är det klyschor, men ack så sant!
Helt underbart att vara hemma nu faktiskt, vi landade här hemma i Sundsvall på eftermiddagen idag.
Jag njuter av lugnet, jag är helt klart ingen storstads människa, några dagar räcker sen blir jag knäpp på allt folk som man hela tiden ska trängas med vart man än är..

Uppdaterar med lite bilder :)


Amrikansk frukost, sött, sött och sött skulle man kunna säga




Bell of Hope, vid Ground Cero.

Ground Cero

Ground Cero

Brooklyn Bridge

Flat Iron Building


Jag och Jim på Times Square (vi bodde precis intill här)

Ett besök i m&m:s butik.. Yes, det är godis ni ser ;)


Mass yoga på Times Square
Nu säger jag godnatt för stunden..

1 kommentar:

  1. åh, är du hemma nu?! Då måste vi ta en foto-träff å titta på lite bilder!!!
    Å sen ta lite nya bilder såklart! ;)

    SvaraRadera