fredag 17 juni 2011

Värme i Las Vegas

Lokal tid: Las Vegas, Nevada kl 15.23


Hallå, hallå!!
Vi njuter av detta fantastiska land och värmen, eller som Åke sa Man måste nypa sig i pungen, armen räcker inte.
Om jag ska försöka beskriva värmen så är det så att man klarar inte mer än 10 min på solstolen, sen MÅSTE man ner i vattnet och man har hunnit torka innan man lägger sig igen ungefär. Nätterna är lika varma.  Då förstår ni att man kanske inte orkar göra så mycket mer på dagarna än att ta svalkande dopp i poolen, och då kommer jag in på vår hotellpool som har en hajtank i mitten och som man kan åka en vatten ruchkanna rakt igenom..

Jim har spelat lite poker och hade turen att vinna lite pengar så vi har uppgraderat oss till en svit :) Vi har alltså inget att klaga på.  Nu ska jag försöka lägga in lite bilder, har varit lite problem så nu hoppas jag det går!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar