måndag 13 juni 2011

Lake Havasu

Lokal tid: Lake Havasu, Arizona kl 17:19

Vi befinner oss sedan igår i Lake Havasu, här är riktigt hot kan jag lova. Lite kort beskrivning om staden vi är i, bevisar även amrikanarnas storhetsvansinne eller vad man nu ska kalla det.
Hej hå med farbror frej, köp er old London Bridge placera den mitt i öknen, dra om colorado river och bygg er en stad runt det.. så har ni skapat Lake Havasu (förlåt, det där var jäkligt dåligt jag vet, men jag kunde inte låta bli..)

Ett stopp på en Junk Yard ett måste med pappa och Robert i bilen..

Visst är dom fina!! Jag måste erkänna att jag gillar dessa truckers :) (Jag vet att jag är lite annorlunda..)

Robert köpte sig en tröja..

Old London Bridge 


Lunch på KFC.. the american way

Vår lilla pool på hotellet, men väl så uppskattad i värmen :D

Bilen som vi hyrt


I Lake Havasu är det stora bilar med stora båtar eller jet ski bakom som gäller..
P.S Springbreak var i mars, så vi missade det ;)

1 kommentar:

  1. Emelie Åström13 juni 2011 kl. 16:25

    Hej! Gud vad mycket kul ni verkar vara med om /göra :D Vi kommer imorgon. Ska vi vara där vid halv sex för att kanske hitta er osv. Ses imorgon Kram Kram

    SvaraRadera