måndag 6 juni 2011

Mot Las Vegas

Bröllop och Elvis!! :)
Inte riktigt, riktigt än, men nu är det nära. Vi packar för fullt här hemma, Jim försöker slå rekord i minimal packning tror jag och själv har jag nog slagit, i alla fall, personligt rekord i liten packning (mycket stolt över mig själv ska ni veta!), vi hade ju tänkt passa på att få shoppa lite "over there".

I morgon går vårt tåg till Sthlm och på onsdag flyger vi, men jag är rädd för att min dag i morgon kommer vara fullspeckad fram till avfärd. Det är väldigt duktigt av mig (eller kanske inte, men har inget val) att jag ska på inskolning på mitt nya jobb i morgon, frågan är hur mycket jag kommer att komma ihåg?! hehe jaja, det får så lov att gå :)  


Ska försöka håller er uppdaterad under resans gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar