söndag 29 november 2009

Fest

Var en helt otroligt trevlig kväll igår =)
Först restaurang besök med vänner och sedan förfest. Som nästan alltid när vi har fest (i alla fall när jag och Elin är med ;) då ser vi till så det händer lite roliga saker. Så igår blev det provspel av Sebbes nya spel "Våghals" = Saning eller konsekvens.. jäklarnas vad kul =) Det kan rekomenderas för fester. Sedan spelade vi "Rock-band" och hejdundran vad vi öste på, folk lär tro att vi är knäppa som vi håller på. Skratta gjorde jag mest hela tiden (fast det är inte så ovanligt för att vara jag tror jag)..

Blev ingen krog för mig så vi stannade på förfesten längre än jag trodde, så ordentliga jag åkte hem för att sedan lyckas ta mig upp allt för få timmar senare på jobbet. Känner mig lite seg nu..



Men kan inte lägga mig nu, dags att åka och fira bror som till veckan ÄNTLIGEN (enligt honom) fyller 20 ;) Stor risk att han kommer slänga ut min present dessutom haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar