söndag 8 november 2009

Hej hopp!

Oj, vad helgen går snabbt. Jag ska försöka att inte gripas av panik när jag tänker på mitt pluggberg som jag BORDE ha tagit tag i under helgen. Ska göra det nu! Igår fick jag hoppa in och jobba lite, sedan for jag till mamma och pappa och mamma och jag bakade segkakor =) Igår kväll blev det fest, ri-hanna blev mitt nya namn för kvällen efter att ha provat det nya Dj Hero spelet. Sedan blev jag någon sorts sångerska (OBS! som inte sjunger, bara dansar!), jim blev Dj och vi fick en maneger som skulle skicka oss till Ibiza till sommaren...han var hel nöjd över vårt framträdande... frågan är bara om han är lika nöjd idag :P haha.. Sen tänkte jag ett steg längre och for hem och sov eftersom jag kände att jag bara måste plugga idag...

Ikväll blir det farsdags middag =) Grattis pappa på farsdag!

Fin besök av en fin herre, mamma har varit hundvakt i helgen

Min "rocka-billy" bror och jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar