söndag 1 november 2009

Små korta fingrar

Vilken fantastisk dag, sol =)
Har gått en härlig skogspromenad med mamma idag, samt ätit en god middag hos mina päron.

Idag bad pappa mig att köra ner min motorcykel till garaget, problem nr. 1 var att den inte riktigt ville starta, men det löste sig. Jag får erkänna att jag inte kört motorcykeln på hela sommaren, jag skäms.. men min ekonomi har inte tillåtit det och sen var det det där problemet med kopplingen som jag har..såå...Problem nr. 2 blev för stort för mig idag :P Denna jäkla koppling var stenhård idag (antagligen för att de börjar bli lite kallt ute också), jag når den precis i vanliga fall, så problemet var nu att mina fingrar inte orkade att dra in den =( och då går det inge bra att köra heller... så det blev pappa som fick köra den.. fick iallafall åka en sväng Pontiac sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar