lördag 14 november 2009

Fredagen den 13

Inte för att jag tror på att det ska vara något speciellt med just fredagen den 13. När jag kom hem från jobbet igår "pusta jag ut", inget som hänt och det var lungt på jobbet.. MEN då... kvart i tolv, då minsann öppnar jag min post, och får till min förskräckelse precis det jag inte ville ha..just nu hatar jag telia, hur många gånger ska jag behöva "strida" , jag har väntat på en faktura i 3 veckor som inte kommit, nu får jag en påminnelse på något jag inte fått.. ååhh, sånt här får mig att koka rent utsagt.. i nästa stund så rasar Myzlans "kattträd" ner och går sönder.. allt detta en kvart innan ny dag! ;) Jag skyller på att det var fredagen den 13.. får ta tag i de här sakerna måndag den 15!

Ha en trevlig dag, själv så ska jag åka och jobba ytterligare en kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar