söndag 4 april 2010

Påsklåska

Idag har jag äventyrat lite, jag och min kära polkagris till bil fick punktering på motorvägen! Är det inte nå typsikt så säg? av alla vägar så ska man så klart få punktering på motorvägen! Inget reservdäck, inget fälgkors och ingen domkraft .. strandad som en säl var jag. Tur jag har en pappa och en bror som kom och hjälpte mig =) Ska tilläggas att jag nu haft punktering på 5 av 9 däck.. så nu hade jag tur att jag hade ett helt däck kvar att sätta på! Inge mer punkteringar nu tack!

Över till något annat så har jag idag gått husesyn hos en av mina vänner som precis flyttat till hus, hund har dom på halvtid också.. får se vart det här slutar, jag känner mig gamal helt plötsligt. Huset deras kommer bli jätte fint efter all renovering i alla fall, ska bli spännande att se när de är klart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar