fredag 9 april 2010

Å regnet det bara öser ner...

Fy f*n vilket j*la väder det är... förlåt, var bara tvungen att få ur mig det här! För den som inte haft turen att vara i fjällen i påsk och fått sol på sig (jag är inte bitter) börjar detta dimmelände till väder vara rätt trist, grått, grått, grått.. jag har inte sett solen ordentligt på flera veckor!!! Jag och min vän trotsade vädret och regnet idag, tog på oss gummistövlar och regnjacka och tog en promenad =)

När jag ändå är igång och klagar så ska jag klaga lite på SJ (haha jag är nog inte ensam om det!), vi som nu ska ut och tågluffa och varit i kontakt med kundtjänst ett X-antal gånger har fått noll information om hur vi ska gå tillväga eller så möter vi bara en sur tant i telefonen som inte kan hjälpa oss. MEN så idag fick vi hjälp av världens bästa "SJ man", jag älskar han!! Han visste vad han pratade om, tack tack!! :D Ska även tillägga att vi fått hjälp av en duktig "SJ kvinna! också.. synd bara att det inte verkar finnas så många av dem..
Nu ska jag inte klaga mer, för nu ska jag ta på mig mina röda fina gummistövlar och ge mig ut i detta härliga underbara väder! (Kan lugnt påstå att gummistövlarna nog blir årets bästa köp eller vårens kanske vi ska säga, för i sommar ska det vara fint!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar