onsdag 4 augusti 2010

Crousing kväll

Igår begav jag mig till Rättvik för den stora crousingen. Fick följa med brosan och hans vänner och grilla lite först innan vi gick in till byn.. men jag hann knappt se någon bil innan jag var tvungen att försöka ta mig tillbaka till Mora. Men en riktigt trevlig kväll blev det ändå!

Tyvärr måste jag säga att det är inte lika trevligt på CCW som det var förr, första gången vi var där är kanske för 10-12 år sedan. Då var det jätte mysigt och familjärt, alla var där för de fina bilarna. Nu har något hänt, det är jätte många som åker dit bara för att supa, de förstör och skräpar ner, spelar allt annat än 50- 60-tals musik (som jag tycker hör ihop med bilarna) och bara väsnas. Inte har de några fina bilar heller, jag tycker det är jätte tråkigt för dem som verkligen är där för det som CCW en gång var.

Tjejernas kupp, de hade tryckt upp tröjor som de stod "Glitterz" på (Istället för Gritzers)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar