torsdag 5 augusti 2010

Morgon stund har guld i mun

Finns det något bättre än morgonen, speciellt en sommar morgon!? Och frukost, frukost är det bästa på hela dagen!! Men jag kan inte påstå att det alltid är lätt att komma upp ur sängen, men underbart när man väl kommit upp och kan njuta av lugnet på morgonen. För det är något alldeles speciellt med lugnet på morgonen tycker jag..

Imorse när jag cyklade till jobbet tog jag med kameran, för jag måste säga att det är lite av en lyx att få cykla den här vägen till jobbet, man bara njuter och samlar kraft inför dagen! Bilderna får tala för sig...
Det vita lilla huset som knappt syns på bilden är ett flytande café, super mysigt och kan varmt rekomederas om man kommer hit, var och fikade där ikväll med "brosan och Jossan" :)

(sedan får jag ju cykla genom vasaloppsmålgången varje morgon, så nu har jag gått i mål många gånger, en jäkla bedrift det ;) eller inte.. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar