söndag 22 augusti 2010

Jobb + Kalas

Kan beskriva min helg med två ord, jobb och kalas. Många extra jobb timmar blev det, toppen toppen eftersom jag inte vet när jag får jobba nästa gång, men guuuud vad jag längtar efter att få ett någorlunda normalt liv.. vilket innebär att jag vill veta att jag har en inkomst och veta vart jag ska bo. Just nu vet jag inget om mitt eget liv, i och för sig rätt spännande att inte veta, men ibland vill man det.

Åter till helgen så har jag kalasat x 2 de timmar jag inte jobbat, så hej och hå... nu var helgen slut. Konstigt nog ska jag inte resa den kommande veckan, vad jag vet än..

Måste ju visa en bild på min poetiska sida som jag plockade fram idag när det var dags att slå in pappas 50 års present. Den är inte vacker, men jag är duktig på att berömma mig själv ;)
Jag slog in den med "kart-sidor", vilket fick stå för pappas livs resor, och sedan för att han i år har varit på två långa bilsemestrar, den röda vägen över kartorna fick vara livets väg.. Ett poetiskt djup, eller hur?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar