lördag 14 augusti 2010

Hemma

Så var jag nu hemma, fyra månader senare skulle man kunna säga.. Nu är jag ledig på obestämd tid (låter bättre än att säga arbetslös tycker jag!). Det var riktigt skönt att få kliva in i sin egen lägenhet igen med mina saker, ikväll ska jag njuta :)

Vår resa hem igår gick bra och polkagrisen borde få en guldstjärna som tagit mig fram och tillbaka till Mora :)

En liten kreaktion av mig till mina arbetskamrater :P

En full packad polkagris, lägg märke till den vackra orangefärgade dekorationen på lacken, den har jag jobbat hårt med!

Jag kom in i nå riktigt rensar humör nu när jag hållt på och packa upp, jag är alldeles svettig så jag tror det är dags för att åka och bada lite i denna värme :)

Imorgon bär det av på lite äventyr i Hälsingland med vännerna! (Så länge kunde jag hålla mig hemma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar