torsdag 2 september 2010

Bil köp?

Det är inte lätt att köpa bil ska gudarna veta, först måste man ju bestämma hur mycket pengar man ska köpa för, sedan vad det ska vara för krav på bilen och vad man vill ha för sorts bil. Så är det dags att söka, då ska man vara glad om man finner någon som uppfyller alla kraven, och ännu gladare om inte någon annan glad medborgare hinner före och köper den framför ens näsa. Så med det vill jag säga att jag har lite problem med mitt bilhandlande, men i eftermiddag ska jag kika på två bilar, önska mig lycka till!! ;)

Nu ska jag packa in massagebänken i polkagrisen, förhoppningsvis sista gången jag packar in något i den! :P

P.S jag vet att man inte borde ha så mycket krav, fast det har jag egentligen inte.. bara den har servo och inte skramlar så förfärligt mycket.. typ... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar