måndag 20 september 2010

Pappas 50-års fest

Om det är någon som hängt med så nämnde jag innan helgen att jag skulle på årtiondets party. Och det är bokstavligen, för sist var när pappa fyllde 40, alltså 10 år sedan. Jag tror bilderna kan få tala för sig, och för den som undrar: Svar, nej det är inte gatufesten ;)








Förberedelser

Pannrummet blev barhänget..

Min fina bordsdekoration måste vara med:P

Vår familjs alldeles egna "Beurut" välkomnade (för visst har väl alla en skyltdocka hemma?!)

Lite potatis-kok

Pappa lagar middag till alla sina gäster (samtidigt som festen pågår ska tilläggas)

Carporten fungerar bra för långbords-dukning

Sång av fantastiskt duktiga Martin

Fest utan pappas dans är ingen fest..

Röda-mattan entré

Nu kanske ni förstår vad jag menar.. 40 års festen var uppbyggd på samma sätt :) man skulle kunna säga att min pappa tycker om att ordna fest..

Men det bästa på hela festen, tycker jag, var när pappa friade till mamma! Det var på tiden, det tog bara 33 år. Älskar er mamma och pappa!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar