onsdag 15 september 2010

Spark i baken

Jäklar vad jag blev trött på eftermiddagen idag, som ett slag i huvudet och jag hade kunnat somna precis där jag stod. Har lite strul med mina inloggningar och grejer och när det fortfarande inte ville som jag ville blev jag trött, jag kan ju inte börja mitt jobb ordentligt än.. hm, nästa vecka :) och sen, grupparbete på distans med folk jag aldrig träffat och som knappt hört av sig = TRÖTT !! Mitt liv utspritt överallt = Trött igen. Bra, nu har jag fått ur mig det och kan gå vidare :)

Det där var ett utlägg för vad som nu komma skall, jag insåg att jag måste ta tag i min träning. Då kanske jag blir lite piggare. Dansen ikväll hjälpte mig lite, nu måste jag bara hitta mig en till träningsform som inte är så dyr, någon som har koll på Mora området?! Springa är inte min grej, jag fuskar bara hahah..

Nästa vecka, då jäklar!

Hemfärd imorgon igen och årtiondets party på lördag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar