fredag 3 september 2010

Städning

Idag är en dag som ägnas till stor städning av lägenheten, härligt om det är ny städat när man lämnar då blir man så glad när man kommer hem igen och det är fint hehe.. för jag måste åter igen packa ner mitt liv i påsar och väskor. Tycker jag inte gör annat än och packa och nu har allt mitt smink gett upp mina färder, inte för att jag har mycket smink men det lilla jag har, så nu har jag alltså inget skulle man kunna säga.. äh, det är världsligt :)

Jag har varit hemma i tre veckor nu, skulle vilja vara hemma lite till, är ju så många man vill få träffa lite till. I kväll ska jag på after work med mina damer, bra början va?! Jag börjar med after work, får döpa om det till before work, ska bli jätte kul att få träffa dem i alla fall :D

Om ni undrar över hur det gick med bilarna igår, så avslöjar jag det inte riktigt än..

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar