fredag 14 januari 2011

Fredags nöje med express fart

Fredag och jag har jobbat, det känns ganska ovanligt. Men nu ska jag trappa upp, jag ska snart börja jobba varannan fredag (wow!) Yes, mitt vikariat är förlängt och jag får dessutom öka från 70% till 90 % så jag blir med andra ord kvar här nere bland trähästar, dalmål och träskor, moraklockor, moraknivar och vattenkranar ett tag till.

Så nu måste jag börja upptäcka fler nöjen och intressen jag kan ägna mig åt här nere, så ikväll har jag och Matilda testat hur det är att sitta på en flygplats en fredagkväll. Utvärdering: Det händer inte så mycket mer än att de bjöd på gratis internet i vänthallen.
Nejdå, så illa är det faktiskt inte.. vi hade en anledning att vara där, en liten julklapp kom till Matilda med express fart vill jag lova :)

Tack för middag och trevlig kväll Matilda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar