fredag 7 januari 2011

Vilken dag!

Det är det ända jag kan säga om den här dagen, vi har flyttat, flyttat och flyttat idag.. och städat! Får tacka mamma, Jim, farmor och farfar så jätte mycket för hjälpen, och pappa för att vi fick låna bilen. Som sagt, vilken dag, för det är inget som ska gå enkelt utan det måste ju vara flera saker samtidigt. All snö som kom igår ställer till det lite i trafiken eftersom ingen kan lämna bilen hemma blir det lite körigt.. minst sagt. Lite skottning mitt i allt, lite fast körning, en massa bärande. Mitt i allt gick så klart även pappas traktor sönder, vilket innebär lite skjutsande och strul för pappas del, vilket innebär att vi inte kunde bära alla möbler idag. MEN vi kom långt idag ändå vilket jag är glad för, som tack stod jag för middagen idag :)

Det tråkigaste som hände idag var att Jims systers och hennes mans sommarstuga brann upp, stugan byggdes av deras mormor och morfar :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar