måndag 4 april 2011

Äntligen

Ibland känner jag mig segare än segast. Men nu har jag äntligen lyckats läsa ut mina två böcker som jag nog alla gånger försökt läsa ut i ett halvår. Bättre sent än aldrig, men lite svårt att hålla en röd tråd kanske haha...

Men jag tänkte i alla fall att jag skulle tipsa om dem, bra böcker båda två. Först ut är En sorts kärlek av Ray Kluun. Det finns nog bara två ord att beskriva den här boken med stark kärlek, inte ett öga torrt på mig i princip genom hela boken.. men åå så bra :) Läs! (Tack Anna för lånet, nu ska du få tillbaka den!)

Den andra boken är Varför mår vi så dåligt när vi har det så bra? av Nisse Simonson. En bra och härlig bok som får en att tänka till lite på livet och ger inspiration. Vilken kraft våra tankar har, att tänka positivt är viktigt. Man blir helt enkelt på bra humör av den här boken!


Nu känns det lite ensamt utan en bok, men jag har lovat mig själv att inte påbörja en bok förrän mitt fotoalbum är klart. Dags att sätta fart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar