torsdag 28 april 2011

P3 dokumentärer

Jag tror jag har hittat det, lösningen på alla mina problem! ;) Äh, det var nog att ta i, jag har in´t nå bekymmer.

Men en sak har jag kommit på, hur jag ska sätta guldkant på alla mina bilresor och samtidigt bli klokare, det var väl bra! haha

Jag har helt enkelt hittat till Svergies radios app till iphone (gud vad jag börjar tjata om dessa appar, men nu börjar Hanna hitta saker som andra hittat ett sekelskifte före..), i alla fall så kan man då ladda ner program som sänts tidigare och vad är då inte bättre än en spännande dokumentär! :)

Jag har nu alltså börjat lyssna på P3 dokumentärer, kan verkligen rekomendera dem.
Den här lyssnade jag på igår http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2519&artikel=3221325  (går att lyssna på internet också!)

Nu ska jag skriva en arbetsansökan och se om min framtid kan ändras lite kanske?!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar