måndag 18 april 2011

Lite påsk mitt i allt

Tillbaka i Mora, om jag varit less på att köra är det inget jämfört vad jag är nu, å nu ska jag köra hem 4 helger på rad till.. Man jag får helt enkelt ta en dag i taget och inte se alla dessa resor framför mig, jag måste på nått vis försöka vända på det här annars kommer jag vara död i mitten av maj, måste hitta något som gör det roligare att köra. Hm..Undra vad Babben Larsson hade sagt. Någon som har nått tips? Talböcker har jag provat men efter en stund börjar jag tänka på annat och sen har jag inte koll på vad som händer :P Kanske jag kan ge det ett försök till. Nu måste jag ju till att hålla hastighetsbegränsningen exakt också (tråkigt! haha det där sa jag inte riktigt..) För nu blir det gröt resten av månaden, yiihoo!

Positiv. Positiv. Positiv. (snart ska väl även jag få ett liv utan en resväska i handen?!)

Jim har fått leva med påskpynt sen förra helgen, men tänk så fint det blev ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar