tisdag 26 april 2011

Kamera

Åter tillbaka i Mora, känns som att jag inte skriver annat, några arbetsdagar sen hemfärd igen.

Har varit kamera lös ett tag, nu har jag den åter :) Så nu är det dags att försöka lära mig den ordentligt, ta tag i det. Jag köpte en fototidning för ett tag sen (januari!) och skulle så duktigt lära mig, men som med allt annat just nu så går det inte nå bra för mig. Det kommer som en massa bilresor i vägen hela tiden tycker jag, tre kvällar i Mora, två kvällar i sundsvall, två kvällar bilfärd, en kväll dans och minst en kväll med Matilda, få den veckan att gå ihop till annat går helt enkelt inte. Därför tar det hundra år för mig att läsa böcker, hundra år att göra klar mina fotoböcker och hundra år till för att göra annat..

- - - -
Påskhelgen i bilder (kamera laddaren i Mora, en kamera slut på batteri i Sundsvall, därav är bilderna knäppt med min nya app jag hittade till iphone haha.. viktigt att tillägga för det var en rätt rolig app när jag kom på det!)


Pappas bil ute ur garaget

Påskmys på balkongen

Helgens sötaste påskkärringar som delade ut godis!

Dödafallet

Behöver jag säga nått...


"Knäck kladdkaka" som jag bakade åt mamma


Den här bilden är just nu en av mina favoriter, brosan gjorde sig bra i svartvitt ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar