lördag 31 oktober 2009

Två dagar

Två dagar att pusta ut.. det gäller att passa på och njuta och hämta krafter. Har precis läst igenom studiehandledningarna för de kurser som startar på måndag och insåg precis att man kan ju se sig i stjärnorna efter en ledig dag! Den ena var helt okej, den andra en massa jobb och plusar man då ihop dessa (eftersom man läser dem samtidigt) då fick jag rysningar efter ryggraden! :P

Så säg hej till Hanna den stora datanörden (där jag kommer sitta den mesta tiden fram till jul!)

Har startat en annat projekt nu i helgen, återkommer om det, har inte bestämt mig för om det ska bli en julklapp kanske =)

Nu ska jag göra mig iordning för fest och så får jag träffa min bästa vän ikväll som är hemma på besök :D

Det blev lite Halloween pyssel igår, tre par ljustakar, det är tom-flaskor som man klär med folie och sedan är det bara att få dit ett ljus! När stearinen runnit lite blir det finare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar