onsdag 5 maj 2010

Arbetsterapeut på gång

Jag har en sak att berätta för er, idag har jag fått sommarjobb som arbetsterapeut här i Mora! :D Känns som en stor lättnad, då är man på banan sedan, trots att det bara handlar om fem veckor så är man ju ändå igång sen!

Apprå på arbetet som arbetsterapeut så kan jag efter den här dagen konstatera att vi har varierande arbetsuppgifter :P, idag har jag nämligen varit och tittat på en bondgård, å jag ville bara ta med mig alla söta lammungar och kaninungar. Dock var det inte djuren vi var där för att titta på, vi skulle kika på om det kunde vara ett lämpligt utflyktsmål och om det gick att ta sig fram med rullstol. Tyvärr gick det inte så bra men en mysig bondgård med ALLA djur man bara kan tänka sig på en bondgård fick vi se iaf! ;)

Imorgon åker jag hem över helgen, tyvärr inte den roligaste anledningen :´( men det ska bli skönt att komma hem. Längtar efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar