fredag 28 maj 2010

Premiär

Igår gick jag och min kära vän Elin på bio själva, dock med typ 100 andra tjejer som tänkt samma tanke som oss. Men i alla fall så var det inte våra kära killar som släpat med oss på bio för en gångs skull, utan vi gick dit helt utav oss själva ;) Så nu när ni vet det kan det kanske inte vara så svårt att gissa vilken film som lockar så många tjejer? Precis, igår var premiären av Sex and the City 2. Eftersom jag inte är någon filmrecensent så kan jag säga att jag tycker den var bra, underhållande är nog det rätta ordet. Svårt att beskriva hur den var, men den är inte riktigt som serien och den är heller inte som första filmen, som sagt underhållande, ni kommer förstå om ni ser den! Och jag är nog världens sämsta filmrecensent :P

Nu ska jag fortsätta min packning för en resa norr ut. Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar