tisdag 4 maj 2010

Praktik

Har nu påbörjat min sista praktik, känns bra. Tänk nu är snart tre års studietid slut, helt otroligt, det är blandade känslor. För jäklar vad man har det bra som student ändå, inte ekonomiskt då kanske men det kan jag leva med. Nu ska man ut och armbåga sig och få tag i ett jobb, den historien forsätter vi...

Igår var jag och Kalle Morelius och handlade på ica, för mig blev det korvstroganoff, undra vad det blev för han?! ;)

Idag har det snöat hela dagen här och jag skyllde på min skotercross-åkande-vän-som-bor-här, jag trodde han hade önskat längre vinter, men han ville visst också ha fint väder så jag tog tillbaka mina anklagelser..

Sedan vill jag bara tillägga att jag bytt min fina havsutsikt där hemma till att se rakt in i ambulansgaraget på Mora lasarett.. det skulle ju kunna vara värra, så jag ska inte klaga.. :P

Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar