onsdag 30 december 2009

Bio kväll

Så ÄNTLIGEN kom vi iväg på bio och såg luftslottets som sprängdes. Den var riktigt bra tycker jag, har tyvärr inte hunnit läsa den sista boken (man är som lite less på att läsa när man inte gör annat på dagarna än och läser, så tyvärr blir böcker något man lägger åt sidan, ska ta ikapp tre års läsande sedan! oj.. vad sa jag nu.. )

Haft besök av en "gamal vän" idag, var riktigt trevligt, har inte träffat henne på flera år tror jag, men aldrig försent att återta kontakten igen, trevligt, trevligt =)

Men apprå på nå helt annat, nu när jag åkte igenom stan kryllade det av plogbilar, vägskrapor och lastbilar.. dags att ta undan all snö i stan, rätt häftigt var det, det var avstängt lite här och var på gatorna och jag skämtar inte om jag säger att de lagt upp snö högar tvärs över vägarna som var uppåt sex meter höga.. inte dåligt med snö det kommit! (haha, jag vet jag är lite knäpp)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar