torsdag 24 december 2009

GOD JUL

Så var det nu äntligen julafton. Jag må erkänna att så här illa på julklapps fronten har det aldrig varit, sitter och försöker knåpa ihop det sista paketen nu, så här 20 minuter innan Kalle Anka ;)
Julafton kommer minst tre veckor för tidigt i år, jag var inte beredd på det!

Men nu är den här ändå, så jag ska försöka göra det bästa av saken!
Tar semester från skolan nu (har allvarligt talat skrivit semester i almenackan haha) i fyra dagar, men två av mina semsterdagar består av att hoppa in och jobba extra! Hej å hå, två dagar blev kvar! NJUT. =)

Hoppas ni alla får en härlig dag. Själv ska jag snart slå mig ner med en kopp te och tänka på min kära vän som ska tänka tillbaka på mig också med en kopp te, det var en gullig julklapp! (L) :D


Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar